§ 1. Postanowienia wstępne
1. Organizatorem programu lojalnościowego pod nazwą „Bafra Kebab” jest Sweet Gallery
Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka Komandytowa z siedzibą w Warszawie, ul.
Powstańców Śląskich 124/149, 01-466 Warszawa, wpisaną do rejestru przedsiębiorców
Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Warszawie XII Wydział
Gospodarczy, pod numerem KRS 0000727685, NIP 5223004262, REGON 146575990 (dalej
„Organizator”).
2. Program jest prowadzony na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej i ma na celu promowanie
produktów i usług oferowanych przez Organizatora w punktach mobilnych sieci Bafra Kebab.
3. Program trwa od 07.03.2022 r. do odwołania.
4. Niniejszy Regulamin został opracowany na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów
prawa.
5. Niniejszy regulamin dotyczy wybranych Punktów. Punkty biorące udział w promocji są
oznaczone przez naklejkę.
§ 2. Definicje
Pojęcia zapisane w poniższym Regulaminie mają następujące znaczenia:
1. Aplikacja Mobilna – aplikacja mobilna „Bafra Kebab” dostępna do nieodpłatnego pobrania w
Google Play oraz App Store umożliwiająca korzystanie z Programu poprzez wygenerowanie
indywidualnego dla każdego Uczestnika kodu QR za pomocą urządzenia mobilnego;
2. Punkty – jednostki przyznawane Uczestnikowi z tytułu dokonania zakupu określonych
produktów i usług objętych Programem. Punkty przyznawane są za zakup, zgodnie z zasadami
wyrażonymi w Regulaminie;
3. Formularz Rejestracyjny – formularz rejestracyjny Programu dostępny w Aplikacji Mobilnej,
pozwalający utworzenie Konta Użytkownika;
4. Punkty Bafra Kebab – mobilne punkty franczyzobiorców sieci Sweet Galery na terytorium
Rzeczypospolitej Polskiej, w których można korzystać z uprawnień i korzyści przewidzianych w
Programie;
5. Konto Użytkownika – zbiór informacji i uprawnień dotyczących Uczestnika prowadzony w
systemie teleinformatycznym Organizatora umożliwiającym uczestnictwo w Programie;
6. Program – program lojalnościowy „Bafra Kebab”;
7. Regulamin – niniejszy regulamin Programu lojalnościowego „Bafra Kebab”;
8. Uczestnik – osoba, która dokonała prawidłowej rejestracji w Programie z użyciem Formularza
Rejestracyjnego i która dobrowolnie bierze udział w Programie na zasadach przewidzianych w
Regulaminie. Regulamin programu lojalnościowego „Bafra Kebab”.
9. Smartfon – urządzenie elektryczne dostępne w oficjalnej dystrybucji na terenie
Rzeczypospolitej Polskiej.
§ 3. Przystąpienie do Programu
1. Uczestnictwo w Programie jest dobrowolne.
2. Jako Uczestnik do Programu może przystąpić osoba fizyczna posiadająca co najmniej
ograniczoną zdolność do czynności prawnych (w tym osoba miedzy 13-tym a 18-tym rokiem
życia nieubezwłasnowolniona całkowicie). Osoba posiadająca ograniczoną zdolność do
czynności prawnych w Programie za zgodą swojego przedstawiciela ustawowego (np. rodzica).
3. Do wzięcia udziału w Programie niezbędne jest dokonanie prawidłowej rejestracji za
pośrednictwem Formularza Rejestracyjnego. W wyniku rejestracji tworzone jest dla Uczestnika
indywidualne Konto Użytkownika.
4. Uczestnicy mogą przystąpić do Programu w dowolnym momencie jego trwania.
5. Uczestnik w momencie dokonania rejestracji akceptuje warunki określone w Regulaminie.
6. Podczas rejestracji Uczestnik ma również możliwość wyrażania zgodny na otrzymywanie
informacji handlowych od Organizatora lub podmiotu działającego na jego zlecenie za pomocą
środków komunikacji elektronicznej oraz zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów
marketingowych Organizatora. Wyrażenie tej zgody jest dobrowolne i nie jest warunkiem
uczestnictwa w Programie.
§ 4. Konto Użytkownika
1. W ramach Programu Organizator nieodpłatnie świadczy drogą elektroniczną usługę
prowadzenia Konta Użytkownika. Usługa przeznaczona jest dla osób spełniających warunki
uczestnictwa w Programie, które dokonały rejestracji zgodnie z paragrafem 4 pkt.4.
2. Konto Użytkownika prowadzone jest na czas uczestnictwa w Programie. Umowa o świadczenie
usług drogą elektroniczną związanych z Kontem Użytkownika jest zawierana z chwilą aktywacji
tego konta. Uczestnik nie jest zobowiązany do korzystania z powyższych usług przez
jakikolwiek okres.
3. Uczestnik uzyska dostęp do swojego Konta Użytkownika poprzez Aplikacje Mobilną.
4. Rejestracja w programie lojalnościowym „Bafra Kebab” dokonuje się za pośrednictwem
Aplikacji Mobilnej, poprzez prawidłowe wypełnienie formularza rejestracyjnego:
a. podanie adresu e-mail i utworzenie hasła do Konta Użytkownika, bądź
b. zalogowanie się przez FB
oraz wyrażenie przez Uczestnika zgody na udział w Programie.
5. Dostęp do Konta Użytkownika wymaga podanie loginu, którym jest adres e-mail Użytkownika
oraz hasła.
6. W ramach korzystania z usług świadczonych przez Organizatora drogą elektroniczną, o której
mowa w Regulaminie, zabronione jest dostarczanie treści bezprawnych, naruszających prawo
lub dobre obyczaje.
7. Konto Użytkownika umożliwia Uczestnikowi między innymi na:
a. zapoznawanie się z informacjami o korzyściach w Programie, zgromadzonych
punktach i przysługujących nagrodach;
b. edytowanie danych dotyczących Uczestnika;
c. wymianę zdobytych punktów na nagrody i odbiór w wyznaczonych Punktach Bafra
Kebab;
8. Uczestnik ma prawo w każdym czasie dokonać aktualizacji swoich danych. W tym celu
Uczestnik powinien skorzystać z odpowiedniego formularza, dostępnego po zalogowaniu się
do swojego Konta Użytkownika poprzez Aplikację Mobilną.
9. Organizator informuje, że nie ponosi odpowiedzialności za skutki braku możliwości
skontaktowania się z Uczestnikiem, które wystąpią pomimo dołożenia przez Organizatora
należytej staranności, jeżeli są one następstwem podania przez Uczestnika błędnych,
niekompletnych lub fikcyjnych danych lub niedokonania aktualizacji danych, które uległy
zmianie.
10. Jedno Konto Użytkownika może być powiązane tylko z jedną osobą fizyczną.
11. Uczestnik wyraża zgodę na uruchomienie Konta Użytkownika i korzystanie z Aplikacji
Mobilnej przed upływem terminu do odstąpienia od umowy zawartej na odległość.
12. Uczestnikowi przysługuje prawo do odstąpienia bez podania jakichkolwiek przyczyn od umowy
zawartej na odległość, dotyczącej prowadzenia Konta Użytkownika, w terminie 14 dni od daty
jej zawarcia, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.
13. W celu wykonania uprawnienia, o którym mowa w ust. 12 powyżej, Uczestnik powinien
poinformować Organizatora o swojej decyzji o odstąpieniu w drodze jednoznacznego
oświadczenia przekazanego z wykorzystaniem danych kontaktowych Organizatora,
wskazanych w Regulaminie, na przykład wysyłając stosowne pismo listownie pod adres
siedziby Organizatora lub pocztą elektroniczną na adres wskazany w Regulaminie.
14. W celu wykonania prawa odstąpienia od umowy zawartej na odległość, Uczestnik może
skorzystać z ustawowego wzoru formularza odstąpienia od umowy, stanowiącego załącznik nr
2 do ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta. Wzór takiego formularza dostępny
jest pod adresem URL: http://dziennikustaw.gov.pl/DU/2014/827/1 (wymagany jest program
do odczytywania dokumentów w formacie PDF). Skorzystanie z tego wzoru nie jest
obowiązkowe.
15. Dla zachowania terminu odstąpienia od umowy, określonego w ust. 13 powyżej, wystarczające
jest wysłanie informacji dotyczącej wykonania przysługującego Uczestnikowi uprawnienia do
odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
16. Uczestnik może w każdym czasie, bez podania przyczyny, zrezygnować ze swojego Konta
Użytkownika. W celu usunięcia konta należy skontaktować się z Organizatorem pod adresem
email: biuro@sweetgallery.pl
17. Szczegółowe warunki dotyczące usług świadczonych drogą elektroniczną poprzez Aplikacje
Mobilną określone są w § 5 Regulaminu.
§ 5. Aplikacja Mobilna
1. Aplikację Uczestnik może pobrać ze sklepu Google Play (w przypadku urządzeń działających w
systemie Android) oraz z App Store (w przypadku urządzeń działających w systemie iOS).
2. Aplikacja Mobilna do prawidłowego funkcjonowania wymaga urządzenia mobilnego
(smartfona) posiadającego dostęp do Internetu i wyposażenia w systemy operacyjne –
minimalne wymagania Android v4.4 i iOS v12.0.
3. Korzystanie przez Uczestnika ze wszystkich opcji i funkcjonalności Aplikacji Mobilnej dostępne
jest po zalogowaniu. Zalogowanemu użytkownikowi zostaje przypisany unikatowy
identyfikator w postaci kodu QR , który pozwala mu na pełne wykorzystanie możliwości
oferowanych przez Aplikację Mobilną. Kod ten jest ważny przez czas uczestnictwa Uczestnika
w Programie.
4. Aplikacja Mobilna może być wykorzystywana wyłącznie na potrzeby Programu i zgodnie z
Regulaminem.
5. Aplikacja Mobilna nie służy do dokonywania płatności za dokonanie zakupu w Punktach Bafra
Kebab.
6. Za pomocą Aplikacji Mobilnej Uczestnik niezalogowany może zobaczyć lokale, po wejściu do
lokalu informacje o nim, menu.
7. Za pomocą Aplikacji Mobilnej Uczestnik zalogowany może:
a. uzyskać dostęp do swojego Konta Użytkownika;
b. uzyskać informacje o zebranych punktach oraz nagrodach;
c. odbierać i realizować nagrody w zamian za zgromadzone punkty;
d. zapoznawać się z listą Punktów Bafra Kebab wraz z informacją o ich lokalizacji,
przejrzystą mapą, godzinach otwarcia;
e. uzyskać informacje o oferowanych promocjach oraz nowościach, dodatkowych
punktach oraz rabatach;
f. korzystać z innych opcji oraz funkcjonalności udostępnianych i udostępnionych w
kolejnej wersji Aplikacji Mobilnej.
8. Aplikacja jest dostępna w polskiej wersji językowej.
9. Możliwe jest zainstalowanie Aplikacji Mobilnej na więcej niż jednym urządzeniu mobilnym
Uczestnika. Czynności dokonane w ramach Programu za pomocą każdego z takich urządzeń
mobilnych Uczestnika są automatycznie odnotowywane na Koncie Użytkownika.
10. Do Aplikacji Mobilnej mogą być wydawane okresowo aktualizacje. Zainstalowanie takich
aktualizacji jest wymagane do zapewnienia prawidłowej realizacji Programu dla Uczestnika
korzystającego z Aplikacji Mobilnej. W przypadku, gdy Uczestnik na swoim urządzeniu
mobilnym ustawi opcję automatycznej aktualizacji, najnowsza wersja Aplikacji Mobilnej
zostanie pobrana samoczynnie po jej udostępnieniu. Jeżeli Uczestnik nie korzysta z opcji
automatycznej aktualizacji, w zależności od ustawień urządzenia mobilnego zostanie mu
wyświetlony komunikat o tym, że dostępna jest aktualizacja.
11. Uczestnik może w każdej chwili usunąć (odinstalować) Aplikację Mobilną ze swojego
urządzenia mobilnego. Jednakże usunięcie Aplikacji Mobilnej nie oznacza usunięcie Konta
Użytkownika ani rezygnacji z uczestnictwa w Programie. Informacje dotyczące usunięcia Konta
Użytkownika określa § 4 ust. 11-15 Regulaminu.
12. Problemy techniczne związane z działaniem aplikacji należy zgłaszać pod adres e-mail:
pomoc@directbistro.com oraz 503 708 001
§ 6. Zasady składania zamówienia w Aplikacji Bafra Kebab oraz metody płatności
§ 6. Korzyści w Programie
1. W ramach Programu Uczestnikom przyznawane są punkty na zasadach szczegółowo
określonych poniżej. Przy pierwszej rejestracji Uczestnik dostaje 50 punktów na start.
2. Uczestnik otrzymuje punkty za produkty Bafra Kebab zakupione w oznaczonych Punktach Bafra
Kebab z zastrzeżeniem postanowień § 4 i § 8.
3. Liczba punktów przyznawanych każdorazowo za produkty Bafra Kebab może się zmieniać i
zależy od aktualnej punktacji dostępnej w Aplikacji Mobilnej.
4. Organizator programu lojalnościowego wyklucza przyznanie punktów w ramach dokonywanej
pojedynczej transakcji, w wypadku skorzystania przez Uczestnika z jakiegokolwiek rabatu,
zniżki lub udziału w innej obowiązującej w Punktach Bafra kebab promocji. W celu usunięcia
wątpliwości, pojedyncza transakcja oznacza całościowe zamówienie złożone przez Uczestnika
w Punkcie Bafra kebab, które zostało opłacone w ramach jednej płatności i podsumowane na
jednym dokumencie fiskalnym.
5. Organizator zastrzega sobie możliwość zmiany punktacji, która może ulegać zmianie.
6. W zakładce „Nagrody” w Aplikacji Mobilnej dostępny jest wykaz nagród oraz wykaz liczby
punktów, które należy zgromadzić, aby wymienić je na konkretną nagrodę.
7. Uzyskiwanie punktów:
Za każde pełne 1 zł (jeden zł) ceny produktów zakupionych przez Uczestnika w punkcie Bafra Kebab
przysługuje mu 1 punkt. Na etapie składania zamówienia, klient przykłada aplikację z kodem qr pod
kamerkę tabletu/czytnika, tablet/czytnik odczytuje kartę, zostaje ona przypisana do zamówienia,
punkty zostają dodane do konta klienta w aplikacji po opłaceniu zamówienia.
8. Uczestnik ma prawo do otrzymania punktów tylko za transakcje, za które osobiście dokonał
płatności gotówką lub kartą płatniczą. Zakazane jest korzystanie z aplikacji osoby trzeciej lub
umożliwianie korzystania z aplikacji osoby trzeciej, która nie dokonuje osobiście płatności. W
szczególności pracownicy Punktu Bafra Kebab nie są uprawnieni do korzystania ze swoje
aplikacji w celu otrzymania punktów za transakcje dokonywane przez Klientów Punktu Bafra
Kebab.
Organizator zastrzega sobie prawo do zweryfikowania (do wglądu) paragonów, na których
widnieje dana sprzedać.
9. W przypadku problemów technicznych Organizator zastrzega możliwość wystąpienia
opóźnienia w naliczaniu punktów wynoszącego maksymalnie 48 godzin.
10. Punkty za transakcje nie będą naliczane jeśli Uczestnik nie będzie posługiwał się w czasie
dokonywania zakupów działającym urządzeniem mobilnym z uruchomioną Aplikacją Mobilną.
Organizator nie wyraża zgody na posługiwanie się identyfikatorami w formie papierowej
(wydruki) lub w formie statycznych lub animowanych grafik (obrazków) wyświetlanych poza
Aplikacją Mobilną.
11. Uczestnik może uzyskać informację o liczbie zgromadzonych punktów w profilu swojego Konta
Użytkownika poprzez Aplikację Mobilną.
12. Niewykorzystane punkty przyznane Uczestnikowi nie tracą ważności w razie odinstalowania
Aplikacji.
13. Niewykorzystane punkty przyznane Uczestnikowi tracą ważność w razie zakończenia udziału w
Programie oraz usunięcia Konta Użytkownika.
14. Punkty są przypisane do Konta Użytkownika i nie mogą być przeniesione na inne Konto
Użytkownika.
15. Punkty, z których nabywca lub Uczestnik Programu nie skorzystał nie mogą być przypisywane
do Kont Użytkowników osób trzecich, w tym zwłaszcza do Kont Użytkowników pracowników
lub osób wykonujących na rzecz Organizatora czynności na podstawie innych umów niż umowa
o pracę.
16. Aby wymienić punkty na nagrodę należy wybrać Nagrodę. Wykaz dostępnych nagród jest w
zakładce „Nagrody”. W chwili zamówienia odbioru Nagrody pokazać kod QR swojej aplikacji
zainstalowanej na urządzeniu.
17. Punkty odliczane są automatycznie po zeskanowaniu kodu QR.
§ 7.Przetwarzanie Danych Osobowych
1. Administratorem danych osobowych Uczestników jest Sweet Gallery Spółka z ograniczoną
odpowiedzialnością Spółka Komandytowa z siedzibą w Warszawie, ul. Powstańców Śląskich
124/149, 01-466 Warszawa, wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru
Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Warszawie XII Wydział Gospodarczy, pod
numerem KRS 0000727685. Dane osobowe Uczestników Programu są przetwarzane przez
Organizatora.
2. Zasady ochrony prywatności Uczestników opisane są w dokumencie „Polityka Prywatności”,
dostępnym w Aplikacji Mobilnej.
§ 8. Reklamacje
1. Uczestnik może składać reklamacje:
a. listownie pod adres korespondencji Sweet Gallery Sp. Z.o.o Sp.K, ul. Jutrzenki 99/101,
02-231 Warszawa z dopiskiem „Aplikacja Mobilna Bafra Kebab”.
b. Pod adres e-mail: Biuro@sweetgallery.pl
2. Reklamacja powinna zawierać imię i nazwisko Uczestnika, jego adres korespondencyjny lub
adres e-mail, login oraz dokładny opis i przyczynę reklamacji wraz z żądaniem reklamującego.
3. Reklamacje są rozpatrywane przez Organizatora na podstawie postanowień Regulaminu oraz
przepisów prawa powszechnie obowiązującego w Rzeczypospolitej Polskiej.
4. Odpowiedź na reklamację udzielana jest w terminie 30 (trzydziestu) dni od daty otrzymania
reklamacji przez Organizatora (chyba, że inny termin udzielenia odpowiedzi wynika z
bezwzględnie obowiązującego przepisu prawa).
5. Odpowiedź udzielana jest – w zależności od sposobu złożenia reklamacji – na piśmie (listownie)
lub na adres e-mail.
6. Skorzystanie z procedury reklamacyjnej jest dobrowolne.
§ 9. Pozostałe informacje dla Uczestników
1. Językiem stosowanym przez Organizatora w komunikacji z Uczestnikami jest język polski.
2. Organizator informuje, że nie korzysta z pozasądowych metod rozwiązywania sporów
konsumenckich, o ile obowiązek taki nie wynika z bezwzględnie obowiązującego prawa.
3. Sądem właściwym dla ewentualnych sporów związanych z niniejszym Programem jest Sąd
właściwy ze względu na siedzibę Organizatora.
§ 10. Postanowienia Końcowe
1. Organizator może wykluczyć Uczestnika z udziału w Programie ze skutkiem natychmiastowym
z ważnej przyczyny, jaką jest naruszenie Regulaminu przez Uczestnika prowadzące do
uzyskania nienależnej korzyści w Programie.
2. Organizator może zmienić niniejszy Regulamin albo wydać nowy regulamin z ważnych
powodów, takich jak:
a. zmiana w powszechnie obowiązujących przepisach prawa mająca bezpośredni wpływ
na treść Regulaminu i skutkująca koniecznością jego zmiany;
b. zmiana w wykładni przepisów prawa przez sądy lub organy władzy publicznej mająca
bezpośredni wpływ na treść Regulaminu i skutkująca koniecznością jego zmiany;
c. wydanie orzeczenia lub decyzji przez sąd lub organ władzy publicznej mającej
bezpośredni wpływ na treść Regulaminu i skutkującej koniecznością jego zmiany;
d. wprowadzenie nowych funkcjonalności Programu;
e. wprowadzenie nowych korzyści lub nagród lub zmiana rodzaju i zakresu bądź zasad
przyznawania korzyści lub nagród;
f. zapobieganie naruszeniom prawa, naruszeniom Regulaminu lub przeciwdziałanie
nadużyciom;
g. usunięcie niejasności lub wątpliwości interpretacyjnych;
h. wprowadzenie nowych funkcjonalności Aplikacji Mobilnej;
i. przekształcenie Organizatora (zmiana formy prawnej), zmiana w zakresie nazwy
(firmy) Organizatora, zmiana w zakresie danych rejestrowych, numerów
identyfikacyjnych, danych adresowych, adresu URL, adresu e-mail lub numeru
telefonu wskazanego w Regulaminie.
3. O zmianie Regulaminu lub wydaniu nowego Regulaminu Organizator powiadomi Uczestników
poprzez Aplikację Mobilną przesyłając zmieniony Regulamin lub nowy Regulamin.
Powiadomienie o zmianie Regulaminu lub wydaniu nowego regulaminu będzie zawierać
termin wejścia zmiany w życie, przy czym termin ten będzie wynosić co najmniej 21
(dwadzieścia jeden) dni od daty powiadomienia. Zmieniony Regulamin albo nowy Regulamin
Programu stosuje się do Uczestnika, który nie zrezygnował z uczestnictwa w Programie przed
dniem wejścia zmiany w życie.
4. Organizator może zakończyć Program w każdym czasie, z ważnych powodów, takich jak:
a. zmiana w powszechnie obowiązujących przepisach prawa lub zmiana w wykładni
przepisów prawa przez sądy lub organy podatkowe, mająca wpływ na Program i
skutkująca koniecznością jego zakończenia;
b. wydanie przez sąd lub organ władzy publicznej orzeczenia lub decyzji skutkującej
koniecznością zakończenia Programu;
c. zagrożenie niewypłacalnością lub upadłością Organizatora;
d. ekonomiczna nieopłacalność Programu lub wprowadzenie w miejsce Programu innych
form działalności promocyjnej Organizatora. W takim wypadku Program ulega
zakończeniu w terminie wskazanym w powiadomieniu o zakończeniu Programu, z
uwzględnieniem ust. 5 poniżej.
5. O zakończeniu Programu Organizator ogłosi w Aplikacji Mobilnej, podając termin zakończenia
Programu, nie krótszy jednak niż 30 (trzydzieści) dni od daty powiadomienia (chyba, że z
bezwzględnie obowiązującego przepisu prawa będzie wynikać obowiązek zastosowania przez
Organizatora innego terminu). Stosowna informacja dostępna będzie również z odpowiednim
wyprzedzeniem w Punktach Bafra Kebab.
6. Niniejszy Regulamin dostępny jest w Aplikacji Mobilnej.
7. W związku z Programem Organizator może przeprowadzać dodatkowe, okresowe akcje
promocyjne skierowane do Uczestników, na zasadach i warunkach określonych w odrębnych
regulaminach.
8. W przypadku wprowadzenia dodatkowych usług związanych z Programem, nieobjętych
niniejszym Regulaminem, Organizator może w odrębnych regulaminach określać zasady i
warunki korzystania z takich usług.
9. Zasady Programu określa Regulamin oraz przepisy prawa powszechnie obowiązującego w
Rzeczypospolitej Polskiej.
10. Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem 7.03.2022 r. z zastrzeżeniem, że dostęp do
Programu będzie możliwy wyłącznie poprzez Aplikację Mobilną.